من و من

من و من

دل نوشته
من و من

من و من

دل نوشته

شباهت تو و سیگار


سیگاری روشن میکنم و

بهش خیره می شوم

چقدر شبیه توست

 

بهم نزدیک شدی

بر روی لبهایت گذاشتیم

آتیشم زدی

دودم کردی

حسرت


خیلی سخته در قفس احساس کسی اسیر بشوی و

از پشت میله هایش با حسرت نگاه کنی

که عشقت با دیگری در حال پروازه ....

درس عبرت


تمام درسهای مدرسه به کنار

تو درسی به من دادی

که سالهای سال از یادم نرود

درسی به نام

" درس عبرت "

آرزو

خدایا هیچی از این دنیایت نمیخواهم

فقط کاشکی چشمهات مال من بود

سفر


من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم ، قدم در راه بی برگشت بگذاریم
ببینیم آسمان هرکجا ، آیا همین رنگ است ؟!

پاکت نامه


پاکت نامه را

خالی بفرست!

کلمات ، احساست را محدود میکند !!!

باران

ابـرها ، میان باریدن و نباریدن دو دل بودنــد

و در رویای خاکستری خـود پرسه می زدنــد !

منتظر باران بودم ...

چه فرقی می کرد؟

گـیرم باران هم نمی بارید

منتظر بهانه بودم !

پنجره را بستم و گریستم...

دوستت دارم

 

دستانم تشنه دستان توست...

شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم...

با تو می مانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم...

زیرا می دانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت.......

دود سیگار

دود سیگارم را هزاران بار به تو ترجیح می دهم

 

کم رنگ است ولی دورنگ نیست...

 

 

فلانی

فلانــــی ...

مـی دانــــی ؟

مـی گویند :رســـــــــم ِ زندگــــــــــــی چنیـــن اسـت

مـی آیـنــــــــد

می مانـنـــــــد

عــادتـت مـی دهند

و مــی رونــد ...

و تـــــــو در خـــــود مـی مــــانــــی

و تــــــــــو تنهــــــــــا مـی مــــانـی

 

راستــــــــــی ....... نـگفتـــــــــــــی

رســم ِ تــــو نیــــز چنیـــن اســت ؟؟!

مثــــــل ِ همـه ی فلانــــی هــــــــــا ؟