من و من

من و من

دل نوشته
من و من

من و من

دل نوشته

یا تو یا هیچکس

 : یا تو یا هیچکس گفته بودی!

 

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم

 

که این روزها هیچکس هم برای خودش کسی است

 

کسی حتی مهم تر از من

رمان نوشته خودم

اینم رمان دومم به اسم ( غمها ، شادی ها ، سختی های زندگی و عشق سوفیا ) که در مورد عشق و جدایی هست که به خاطر جنگ به وحود می آید و این جنگ رابطه بین دو عشق را مورد آزمایش قرار میدهد

این داستان بدون نتیجه گیری من باقی مانده تا خودتون نتیجه بگیرین که مقصر کی بوده است.



لینک دانلود مستقیم


رفتی

اشک چشمم؛

 

شراب بغض های چندین ساله بود.

 

اشک ریختم

 

مست شدی و رفتی

تنها شادی ام ...

تنها شادی زندگی ام این است که ؛ هیچکس نمیداند تا چه اندازه غمگینم...

گرفتاری

همه فکر میکنند ... چون گرفتارند به خــــــــــــــدا نمی رسند اما ... چون به خـــــــــــدا نمی رسند گرفتارند ....

بیوگرافی از خودم

سلام به همه

وحید قربانی

۲۷ ساله از تهران و مهندس برق

عاشق نوشتنم و این تنها چیزی هست که ازش لذت میبرم




vahidhgh4266@gmail.com

۰۹۳۶۴۵۰۵۹۱۶



عاقل کمیاب

    سنگی در چاه انداختم

    .

    .

    .

    .

    دلم برای 40 عاقل تنگ شده بود

     

گمان

گمان مبر که دیگران تو را به آرمانت خواهند رساند.

اُرد بزرگ